Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Paola Bergen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Paola Bergen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Paola

Blijf op de hoogte en volg Paola

10 November 2012 | Nederland, Waddinxveen

Hallo allemaal,

Nog één nachtje slapen en dan is het zover ..........
Dan ga ik op weg naar de ongerepte natuur van ijs, sneeuw en vulkanen.

Via deze site zal ik af en toe een update schrijven van mijn belevenissen.
Sommige hebben mij gevraagd om op de hoogte gehouden te worden tijdens mijn reis en ik heb zelf een aantal van jullie aan de mailinglist toegevoegd, waarvan ik denk dat ze het leuk vinden om te volgen.
Als er een nieuw reisverslag is, dan ontvangen jullie hier automatisch een bericht van.

Bij deze nog een bedankje aan Mirjam voor je mooie Christoffel. Met deze gelukshanger kom ik op zeker weer veilig thuis :)))

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr ....................

  • 10 November 2012 - 13:52

    Nicole:

    Heeeel veel plezier schatje!! Geniet ervan! Het is daar fantastisch! Kijk uit naar je reisverslagen! Lfs, Nicole

  • 10 November 2012 - 21:30

    Ingrid :

    Allemachtig veel plezier in het mooi Zuid-Amerika. Geniet er van en laat ons mee genieten middels jouw reisverhalen. XX Ingrid

  • 11 November 2012 - 22:43

    Brigitte:

    Heel veel plezier, ik zie al uit naar jouw verslagen. xx

  • 12 November 2012 - 12:01

    Menno:

    Geniet ervan meid! Leuk dat we je zo kunnen volgen. Ennuhhh vooral foto's hè?!?

  • 12 November 2012 - 14:15

    Mirjam:

    He schat, ga er heerlijk van genieten. Kijk nu al uit naar je reisverhalen (en foto's). Stoer wijf ben je hoor en natuurlijk zorgt Christoffel ervoor dat je weer veilig op Nederlandse bodem landt de 20ste december. xx

  • 12 November 2012 - 20:03

    Ilona:

    Meissie! Geniet van je reis en ik kijk er al naar uit om al je verhalen te lezen! Goeie reis!!! XXX Liefs Ilona

  • 14 November 2012 - 10:50

    Angeline:

    Hoi Paola, ik las op FB dat je weer op wereldreis bent :-)
    Ik wens je heel veel plezier!
    Groetjes, Angeline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paola

Actief sinds 29 Juni 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 11118

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 03 Oktober 2014

Het ontdekken van Het Rode Eiland

11 November 2013 - 18 December 2013

Zuidoost Azie

11 November 2012 - 20 December 2012

Ice ice baby

Landen bezocht: